9 lip 2015

Panele ścienne

Tak, to już oczywiste - uwielbiam pokój swoich dzieci!! mogę przesiadywać tam godzinami. Jest jasno, przytulnie i o dziwo czysto. Nie lubię reszty swojego mieszkania, ponieważ przy dwójce dzieci kilka lat temu zaprzestałam inwestowania w meble, nowe kanapy i dywany. Stwierdziłam, iż nie mam ochoty wkurzać się na rocznego Adasia, że znowu oblał sokiem kanapę albo walnął samochodem w komodę, szkoda zdrowia i nerwów. Moje mieszkanko marzeń jest na razie w mojej głowie, ale pokój dzieci mamy fajny.

Nie lubię zimnych ścian jesienią i zimą. Lenka czyta książki, siada na łóżku i opiera się o beton. Już dawno obiecałam sobie, że zrobię jej zagłówki, i tak tez się stało. jedna podróż do leroy Merlin po płyty, trochę gąbki tapicerskiej zamówionej przez Allegro, tkaniny no i najważniejszy taker - zszywacz tapicerski.

No i Voila!!






           

Montażem zajął się mąż. Nie jest to trudne przedsięwzięcie ( chyba:)) kołki, wiertarka i specjalne uchwyty na śruby. Wiercimy w ścianie otwory, do paneli montujemy uchwyty i wieszamy jak obraz.


A komu się nie chce robić samemu zagłówków zapraszam do Made for Bed.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A mozna wiedziec skad sa tkaniny?

Unknown pisze...

Najlepsze będą tkaniny tapicerskie np. Alcantara(ze względu na łatwość w czyszczeniu i wytrzymałość). Mi jednak nie udało się dopasować koloru więc użyłam dzianiny pikowanej oraz zwykłej bawełny w gwiazdki. Jeśli użyjesz zwykłej bawełny to pamiętaj aby dobrze naciągnąć materiał bo inaczej będzie się marszczył.

Anonimowy pisze...

A gdzie kupiona bawelna pikowana bo z tego co widze to jest matowa. A ja znalazlam blyszczaca a chcialam matowa. Joanna
Dziekuje

Unknown pisze...

Amstil dzianiny - np na Alegro

Unknown pisze...

Pięknie to wygląda. ;)

Unknown pisze...

Dziękuje bardzo:) nie ma to jak zdziałać coś samemu i potem napawać się efektami pracy:) uwielbiam ten pokój!!

Anonimowy pisze...

Mam pytanie, czy panele są ze sobąjakośc złączone na stałe? Czy może Pani zrobić zdjęcie jak to mniej więcej z tyłu wygląda? Czy to są po prostu gładkie płyty? Czy w Leroy je docinali czy Pani sama?