16 sie 2014

Pudełka z filcu

W związku z tym, iż przybyła do mnie Janome MC6600 wieczory spędzamy wspólnie:) jak tylko położę dzieci spać oddaje się pasji:)
Jakiś czas temu kupiłam gruby filc z zamiarem uszycia pudeł. Moja Zofia nie dałaby rady z tak grubym materiałem. Janome MC 6600 jest maszyną, która posiada funkcje podwójnego wzniosu stopki co oznacza, iż można szyć bardzo grube materiały złożone razem. Postanowiłam  więc wykorzystać to i uszyłam pudła na przybory krawieckie. Szyłam dwiema technikami:
1. Pocięłam kwadraty o określonych wymiarach i zszywałam kolejne boki. Ważne jest, aby wszelkie ozdobny i wycięcia zrobić zanim je zszyjemy.
2. Drugi sposób to wycięcie gotowej makiety do zszycia. Wyszukałam to na blogu Robie w domu.




Jeśli nie macie maszyny, która szyje tak grube tkaniny to można zszyć filc ręcznie np. kolorową nitką. Wyglądają też na prawdę bardzo fajnie, zobaczcie na blogu który polecam wyżej.
Prześlij komentarz