30 gru 2014

Stare = nowe

Dziś o tym jak stare może być czymś nowym. Wyciągnęłam z szafy bardzo starą czarną sukienkę i jeszcze starszą dżinsowa spódnice. Nie pamiętam nawet kiedy to ostatnio miałam ubrane, ale po rozmiarze stwierdzam, iż było to bardzo dawno temu:)
Sukienka którą szyłam dla Lenki z pikówki i nurka jest obecnie jej ulubioną, więc postanowiłam kolejną uszyć w podobny sposób. 


Więcej o niej znajdziecie tu
Wyszukałam takie oto starocie



No i w niecałą godzinkę uszyłam kolejną sukienkę. Góra jest prosta z rękawkami i dekoltem wykończonym ściągaczem. Dół lekko marszczony na zakładkach. Na plecach serduszko z dżinsu. 





Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, tym bardziej, że całości zajęła tak mało czasu. Nie ma to jak szybkie i efektowne szycie:) bo z reguły jednak jest to dość czasochłonne hobby. 
Zachęcam więc Was do przerabiania i przetwarzania Waszych starych ciuchów. Czasem jest tak, że krój wyszedł już z mody ale tkanina jest nadal  fajna. Warto wtedy poświęcić chwilę czasu i tchnąć w nią nowe życie. 

Jutro zabieram się za stary swetr mojego małża. Niebawet zrelacjonuje zmagania z wełenką. 


2 komentarze:

Aneczka pisze...

Świetna sukienka wyszła :) Ja przy porządkach po przeprowadzce wyrzuciłam większość rzeczy "do przerobienia", ale został mi cały jeden koszyk i też czeka w nim sweter mojego męża. Może się z nim dzisiaj pobawię. Jestem ciekawa Twojego pomysłu na sweter :)

Unknown pisze...

dziś albo jutro wrzucam post:) a czekam tez na fotki Twoich pomysłów, pozdrawiam.