6 sty 2015

Kardigan z dwóch prostokątów

Dziś nie lada gratka dla początkujących pasjonatów szycia - kardigan z dwóch prostokątów. Ten model znalazłam w październikowej Burdzie, jest banalnie prosty. Każdy bez względu na umiejętności szyciowe sobie poradzi. Wykroju nie znajdziecie na arkuszach w Burdzie, ale z łatwością stworzycie go sami. Są to bowiem tylko dwa rękawy i dwa prostokąty, które zszywamy wg zamieszczonej instrukcji.
Kardigan powstał już jakiś miesiąc temu, ale nadal nie potrafię się z nim rozstać. Jestem chyba maniaczką wszelkich narzutek:)

Uszyłam go z tkaniny boucle kupionej na allegro za 10 zł:). W moim przypadku jest ona miękka i trochę przypomina tzw. tkaniny swetrowe.


                     



Do dzieła!! czas opatulic ciało w te mrozy:)

2 komentarze:

Unknown pisze...

Jak na złość nie mam październikowej Burdy ! :)
Efekt świetny :) pół godziny i gotowe, takie to ja lubię ;P

Unknown pisze...

:) troche czasu mi brak przy dzieciach na bardzo skomplikowane wykroje więc szukam szybkich i efektownych. Uszyć, ubrać i w droge!!!