29 sty 2014

Mamy projektują część II - pościel

Niestety nie zdążyłam umieścić tego posta wcześniej ze względu na natłok zajęć styczniowych oraz wyczekiwanie Adasia ale dziś prezentuję Wam kolejną część projektów realizowanych dla mam. Przypominam jeszcze raz, iż ja tu tylko szyję:) projekt, układ kolorów i tkaniny wybrała mama - kolejna kobieta która pragnie mieć w sypialni swojego dziecka coś wyjątkowego i niepowtarzalnego. 

Tkaniny, które użyłam pochodzą ze sklepu www.drecotton.pl. Ogromny wybór tkanin w bardzo przystępnych cenach. Bardzo dobrej jakości bawełny i fachowe doradztwo. Pani Sylwia bardzo pomogła mi w wyborze i poratowała kiedy potrzebna była ekspresowa wysyłka. W ciągu zaledwie 1 dnia otrzymałam tkaniny!!! byłam bardzo zaskoczona sprawnością realizowanego zamówienia, więc polecam z ręka na sercu ten sklep.

Cały komplet obejmuje:
Pościel 120X90

Podsuszkę 40X60
Becik - rożek
Ochraniacz do łóżeczka 180X30
Termoforek z pestkami wiśni

Co tu dużo pisać:) poniżej sesja zdjęciowa w łóżeczku Adasia.






2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pościel jest cudowna! Zastanawiam się jaką gramaturę powinnam zamówić z drecotton na pościel dla synka?

Unknown pisze...

mam przetestowane tkaniny z Drecotton i wiem które są miękkie i delikatne. Napisz e maila to chętnie podziele się wiedza i opinią:) pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa:)