4 paź 2014

Pracownia marzeń - z wizytą u Papaya Seam

Byłam, widziałam i oniemiałam... postanowiłam też i Wam pokazać jak pracują ludzie kreatywni, Ci którzy nie bali się zawierzyć swojej pasji i podążyli w świat w swojej własnej wyobraźni eksperymentując z pięknymi kolorami, kształtami i fakturami.
Dziś chciałabym przedstawić Wam Anię, która tworzy piękne torby, poduszki i wszelkie inne cuda, które jej zlecicie.
Z wykształcenia biotechnolog z zamiłowania artysta. Do każdego z projektów podchodzi niemalże w matematyczny sposób, rozkładając go na cząsteczki pierwsze. Dokładna do bólu, zawsze uśmiechnięta Anka, która tworzy markę Papaya.Seam. Miałam przyjemność gościć w jej pracowni. Swojej nie mam więc łatwo wpędzić mnie w zachwyt. Wszystko poukładane na półeczkach w koszykach i pudełeczkach. Można wpaść w zakłopotanie jeśli chodzi o własne porządki. Tkaniny o pięknych fakturach, paski, paseczki, bigle do torebek jednym słowem raj. Ania zaadoptowała na swoją pracownie jeden z pokojów w swoim niewielkim mieszkaniu. Jest duży stół do krojenia i 4 maszyny! tak, tyle sprzętu zmieściło się na 10 m2:)

Poznajcie Ankę:)



Pilnie strzeżony segregator z autorskimi wykrojami



Prawie jak mikroskop:) ale służy do nabijania  nitów


Może nie uwierzycie, ale to równiez dzieło Papaya Seam:) Figurki wykonane z tkanin.


Nawet skrawki materiałów podpisane, aby wiedzieć co od kogo się kupiło.






Czarna z żółtą poszewką przypadła mi bardzo do gustu





Żeby nie było, że się obijałam i tylko zwiedzałam jak w muzeum. Pod czujnym okiem Ani uszyłam własną, skrupulatnie obmyślaną torbę. Jak ją rozłożymy jest w rozmiarze troszkę większym niż A4.  Ma odczepiany pasek i dopinany krótszy, aby posłużyła jako kopertówka na wieczorne wyjście ( jeśli się takowe wydarzy hahaah). Myślę, że połączenie kolorów też trafione - w środku zielona podszewka z mikrofibry. 
Uwielbiam ją, jest wspaniała. Dzięki Aniu:)




Nawet się podpisałam:)




Ania ma dla Was niespodziankę w postaci rabatu -10 % na hasło Kulka Szpulka. Torebki są w bardzo przystępnych cenach no i jeszcze ten rabat! Gwarantuje, że na mieście nikt nie będzie miał takiej samej:)
Pamiętajcie, że z Papaya Seam możecie tworzyć swoje własne projekty torebek, nerek itp. Ania z chęcią dla was stworzy tą jedyna, wymarzoną.

Ktoś kiedyś powiedział mi: "Niech twoja praca stanie się pasją to nie będziesz musiał chodzić do pracy". Na początku wydawało mi się to śmieszne, tym bardziej że wygłoszone w warunkach biurowych:) Potem przetrawiłam, przemyślałam i chyba to racja..... 

Brak komentarzy: