15 paź 2014

Szydełko przy kawie, czyli moje pierwsze w życiu dzierganie Zpagetti

Pewnego wieczoru buszowałam sobie w cyber świecie i gdzieś tam natknęłam się na fajowe pufy z włóczki. Potem były abażury na lampy, koszyki, osłonki na doniczki no i wsiąkłam. 
Ja też tak chce!!  - pomyślałam. No i tym sposobem zorganizowałam spotkanie, na którym mogłam się nauczyć jak obchodzić się z tym cudnym makaronem. Okazało się, że nie jestem sama i powiem szczerze, że ilość chętnych przerosła moje oczekiwania. Była nawet lista rezerwowa:)
Wspaniała miejscówka, sama mnie znalazła:) dzięki Karolina za udostępnienie pracowni KotyNaPloty, cudowne Zpagetti dostarczyła Pasmanteria Jola, a kawkę piliśmy dzięki uprzejmości Cafe Ina
Głównym trenerem spotkania była jak zawsze niezastąpiona, Ania - Papaya.Seam. To dzięki niej zaraziłam się szydełkowaniem i właśnie kończę mój drugi koszyk (spotkanie było wczoraj:)
Pyszne ciasto wegańskie, kokosanki, rogaliki i inne cudeńka przygotowały uczestniczki. Jak widać nie wiele trzeba, aby miło spędzić wieczór no i jeszcze się czegoś nauczyć. 

Niektórzy byli już baaaaardzo zaawansowani i dziergali sukienki i jesienne bereciki.

     

            

 
  Mniam , mniam - ciasto wegańskie

 

 

                 

                 




Nasza trenerka w akcji


Mam wielka nadzieje, że nie jest to nasze ostatnie spotkanie. Koszyk już mam, ale zapał dużo większy - chce naszyjnik ze Zpagetti :) Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu.

 

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Fajnie było. Poproszę jeszcze!

Magda pisze...

bylo C-U-D-O-W-N-I-E! 4 koszyki już mam ;)

kawokado pisze...

chciałabym się tego nauczyć, ale nie mogę znaleźć żadnej instrukcji/książki czy chociażby zestawu startowego dla początkujących :(

Unknown pisze...

Będzie, będzie:) może teraz Ty poprowadzisz?

Unknown pisze...

teraz czas na coś innego:) może podusia?

Unknown pisze...

W pracowni Koty na Płoty we Wrzeszczu jest nadal promocja na włóczkę Zpagetti -28 zł. Fiilmiki pozwalające rozpocząć znajdziesz tutaj http://bobbiny.pl/index.php/studio-b/8-bobbinowanie-szydlem.
Możesz tez dołączyć do naszego następnego spotkania, szczegóły niebawem:)

Anonimowy pisze...

Ja się już zapisuję na kolejne! Było super :)
Ola