1 gru 2013

Andrzejkowy weekendzik

Zabiegany, zalatany ale udany taki właśnie był weekend:)
Gdzieś pomiędzy maszyną, kuchnią i andrzejkową zabawą udało mi się wydziergać fajny dodatek do kącika Adasia, a mianowicie filcowe literki.


Mają około 8 cm wysokości, są wykonane z kolorowego filcu i wypełnione wkładem do poduszek dzięki czemu są pulchniutkie:)
Wszystko zrobiłam ręcznie więc i Wy możecie:) Wystarczy wydrukować szablon z wybraną czcionką i jej wielkością na kartce, przypiąć wzór do filcu i wyciąć 2 razy. Zszywamy ręcznie dwie części litery (wkładając jednocześnie wypełnienie) przy pomocy kolorowej muliny i gotowe.

Literki wyglądają ładnie przyczepione na ścianie za pomocą tasiemki lub taśmy dwustronnej. Ja mam zamiar umieścić je na szczycie łóżeczka.

Dziś już 1 grudnia więc czas powoli przygotowywać się do świąt. W Trójmieście będzie kilka fajnych okazji aby zaopatrzyć się w świąteczne akcesoria oraz prezenty Handmade. Pierwsza okazja była dzisiaj w Klubie Muzycznym Scena ale to już za nami.
Kolejna okazja to spotkanie w Ikea 4 grudnia od godziny 16.00.  



No i jeszcze 7 grudnia Sopot, Klub Sfinks.



Ja się wybieram i mam nadzieje, że i Was tam spotkam. 

AAA prawie bym zapomniała:) jeszcze obiecany sernik :) 


Największy łasuch w naszym domu spałaszował pierwszy kawałek. Musiałam szybko cykać zdjęcie, ta mina z resztą mówi wszystko. 

Brak komentarzy: