20 gru 2013

Świąteczne uszytki - pościel

Święta już tuż, tuż a mnie znowu dopadło:( jakiś wąglik albo inne cholerstwo. Nie dałam się bo robota była, nie mogłam tak łatwo odpuścić wreszcie to w dużej mierze uszytki dla dzieci:)

Dziś o pościeli, którą uszyłam na specjalne zamówienie Mikołaja, a Mikołajowi się nie odmawia prawda?
Tkaniny zamówiłam w ostatniej chwili od nowego dostawcy. Długo ich szukałam, chciałam,aby były jak najlepszej jakości. Zamówienie złożyłam i opłaciłam w piątek a w sobotę dostałam przesyłkę!!! i to Pocztą Polską - niewiarygodne, ale prawdziwe. 

Z ręką na sercu polecam Wam sklep http://drecotton.pl/ i Panią Sylwię, która doradziła i całe zamówienie skompletowała błyskawicznie.
Sklep oferuje bardzo dużą gamę tkanin, są też fajne zestawy oraz pasmanteria. Wszystko w jednym miejscu za rozsądną cenę. 
Przejdźmy do konkretów, czyli efektów pracy. 


Pościel w która włożyłam całe serducho jest z 100% bawełny o wymiarach 90X120 i poduszka 40X60. Wykończona pięknymi falbankami. 








Ciężko było mi uchwycić ją w całości , ale mam nadzieje, że choć troszkę odzwierciedla efekt końcowy. 


Dziś był dzień bez maszyny. Dziwnie trochę,  ale musiałam odpocząć. 
Nieswojo czuła się też Lena bo normalnie trajkocze od rana do wieczora. Stwierdziła dziś, że będzie też szyła. To niewiarygodne ,ale 4 latek jest w stanie sam zapanować nad takim urządzeniem. Z powodzeniem koordynuje naciskanie pedału oraz przesuwanie tkaniny. Twierdzi, że rozmawiała z Mikołajem o jeszcze jednym prezencie w postaci maszyny, ale podobno powiedział jej, że w fabryce już nie ma:) Zadzwoniłam gdzie trzeba i mam nadzieje, że dogadam się ze Świętym.

Miłego weekendu!!

Brak komentarzy: