30 lis 2014

Dzierganie przy kawie

Sprawnych palców i dobrego humoru na pewno nie zabrakło na naszym ostatnim spotkaniu. Włóczka Combo Hymalaya ze sklepu Kamart idealnie nadawała się do wydziergania kominów. Chciałabym podziękować Kasi z Kamart, za wspaniałe włóczki, które dla nas wyszukała i dobre rady 24h na dobę.
Spotkanie odbyło się w samym centrum Gdyni u Agnieszki, która ugościła nas w Ciuciubabka Cafe. Wstyd się przyznać, ale byłam tam pierwszy raz, ale nie ostatni. Pyszna kawa i smaczne ciacho w samym centrum Gdyni. Dzieci również znajdą tam coś dla siebie w kąciku zabaw, a rodzice mogą degustować się chwilą spokoju.
Palce bolały, ale efekt wspaniały... z resztą oceńcie sami:)

                     


           

          

        



                 


Pod czujnym okiem specjalistki od wszelkich włóczek - Anki - Papaya Seam



]=


























Ja swój komin skończyłam w domu. Dla Lenki zrobiłam komin i opaske z Alpine-YarnArt. Włóczka odrobinę cieńsza, ale motek większy bo 150 g. 

Dziewczyny, które nie skończyły swoich prac podczas spotkania proszę o przesłanie zdjęć skończonych kominów. Pokarzcie swoje dzieło !!!

Mam nadzieje, że uda mi się spotkać z Wami również w Gdańsku. Pierwsze mrozy już za nami więc trzeba się cieplutko opatulić, aby nos nie zamarzł. 
Pozdrawiam Was więc ciepełko:)

13 komentarzy:

Daria pisze...

Aż miło popatrzeć jak pracujemy jak mròweczki :)

Unknown pisze...

Ale cudnie :) cudne prace i takie ładne wszystkie buzie :) mega-zadowolenie :)

Anonimowy pisze...

Prace cudne! Ale bardzo przepraszam za "trzy grosze" - jestem uczulona... Degustować ( coś, nie się) i pokaŻcie, bo raczej nie o pokaranie chodzi �� Chętnie dołączyłabym w Gdańsku ��

Unknown pisze...

Super prace! Czy jest szansa dołączyć do grupy i wziąć udział w kolejnych warsztatach w Gdyni?

Anonimowy pisze...

Czy jeden motek włóczki Combo Himalaya wystarczy na zrobienie takiego komina?

Daria pisze...

na połowę jeden wystarczy :) a tak serio to dwa motki wystarczą jeden nie ma szans :)

Unknown pisze...

jestem chyba niczym wirus - lubię zarażać, ale tylko pasją:)

Unknown pisze...

Zadowolone bo piękne włóczki z Kamart mamy.

Unknown pisze...

pewnie teraz przyjdzie kolej na Gdańsk, no ale jak Gdynia taka chętna to i tam wrócimy:)

Unknown pisze...

Do zrobienia takiego komina potrzebne są dwa motki Combo.

Unknown pisze...

z jednego motka to taki na 5 oczek mini szalik:) ale nie komin.

Julia Elena pisze...

Szkoda, że Gdynia tak daleko :(

Unknown pisze...

Piszcie gdzie chcielibyście z nami podziergać lub poszyć a może da się coś zorganizować:)