6 lis 2014

Pierwsze urodziny Kulki

To już rok kochani:) czas szybko leci. Pierwszy nieśmiały post wyszedł spod mojej ręki właśnie 6 listopada 2013 r. Przyznam szczerze, że w najśmielszych marzeniach nie wiązałam z tym aż takiego sukcesu. Tak, pisze tu o sukcesie bo uważam, że każda osoba, którą udało mi się zainspirować do szycia, która polubiła mój profil na FB oraz przyszła na moje warsztaty to sukces. Jesteście również jego autorami. Dzięki Wam wciąż działam na turbo obrotach, których wcześniej nie znałam. Korzystam z każdej minuty w ciągu dnia w 100%, nie odpuszczam i zawzięcie dążę do celu. Każdy pomysł, który mi w głowie świtał udało mi się zrealizować, dzięki wspaniałym ludziom, których poznałam na swojej drodze. 



Nie bójcie się marzyć, działać i przeć do celu, bo tylko w ten sposób możemy osiągnąć sukces. Mam już plany na kolejny rok, są śmiałe nie powiem, ale głęboko wierze, że się uda. Jestem gotowa podjąć ryzyko działania na dużą skalę, bo jak coś robić to z rozmachem, prawda? :)
Chciałabym równiez częściej się z Wami widywać więc na pewno nie zabraknie twórczo-wytwórczych spotkań przy maszynie. Uwielbiam je i Was, przybywacie czasem na nie z bardzo daleka, aby chwile się zrelaksować, pogadać...dziękuje 


Chciałam uczcić ten dzień razem z Wami więc przygotowałam urodzinowy konkurs. Nagrody zostały ufundowane przez wspaniałe kobiety, które miałam okazje odwiedzić w ich pracowniach - Papaya.Seam oraz Anka Cyganka.




NAGRODY W KONKURSIE

Filcowa torebka


Etui na iPada


Kopertówka



Podusia



Zasady konkursu:

1. Miło będzie jeśli polubicie profile na Facebooku Papaya.Seam , Anka Cyganka oraz mój.
2. Udostępnijcie post konkursowy na swoim profilu FB.
3. Pod postem napiszcie jaką nagrodę chcielibyście wygrać i dlaczego. 

Konkurs trwa do 20 listopada.
Wspólnie z dziewczynami wybierzemy najfajniejsze odpowiedzi i 21 listopada ogłosimy zwycięzcę. 

Zapraszamy do zabawy :)





4 komentarze:

Unknown pisze...

Na początek - Najlepsze życzenia! Kolejnych przyjemnych lat w blogowym świecie :)
Nagrody uszykowałyście fantastyczne, ale najbardziej podoba mi się torba...a dlaczego... no baba jestem to na myśl o kolejnej torbie uśmiecham się szeroko :)
pozdrawiam gorąco :)

Dusia pisze...

Kolejnych lat! Gratulacje, sto lat! i czekam na coraz więcej postów :)

Unknown pisze...

dziękuje i pozdrawiam:)

Unknown pisze...

żadna kobita nowej torby nie odmówi:)