18 mar 2014

Konkurs

No to czas na zabawę, dla Was zorganizowałam konkurs z fantastycznymi nagrodami. Zadanie banalnie proste...


Z czym kojarzy Ci się wiosna???


Koniecznie polub Fanpage:
 Suspiriadesign
Kulkaszpulka

A teraz nagrody 

1. Termoforek od Kulki Szpulki


2. Kolczyki od Suspiria Design


3. Książki ze Świata Książki


4. Zestaw tkanin z wiosennej kolekcji od Drecotton o wartości 50 zł .


5. Pieluszka tetrowa z bawełny bambusowej oraz maskotka Pszczółka od firmy Texpol.




Zapraszam do zabawy!!! Wyniki konkursu 2 kwietnia .

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wiosna kojarzy mi się, z budzącą do życia przyrodą, zapachem kwiatów, świeżą zielenią, pąkami na drzewach oraz radosnym nastrojem:)
pozdrawiam
Marta
marta10012@op.pl

Anonimowy pisze...

Wiosna kojarzy mi się z początkiem :) Dobra energią, ciepłem , nabieram checi do zycia i nowych wyzwań :)

Agnieszka
aga.buziaczek7@wp.pl

Javorkowo Aga Jaw pisze...

wiosna to dla mnie nowe inspiracje! wiosna kojarzy mi się z nowym, kojarzy się z nowymi perspektywami i ze wszystkim co świeże i nowe :)

Unknown pisze...

Kochani!!! odpowiedzi na pytanie konkursowe umieszczajcie na Facebooku
https://www.facebook.com/kulka.szpulka1/photos/a.1429422733937035.1073741828.1428736507338991/1476619202550721/?type=1&theater

Nie zapomnijcie udostępnić na swojej stronie plakatu konkursowego oraz kliknijcie Lubię to dla Kulki Szpulki i Suspiria Design.

Pozdrawiam,
Ewa

Unknown pisze...

"Wiosna, wiosna, wiosna, aż że Ty..." kojarzy mi się takimi melodiami i rowerowymi podróżami ;-)
Angelika
andzi7@op.pl