20 lis 2013

Becik i miła niespodzianka dzisiejszego dnia

Kolejna pozycja z wczorajszej listy już uszyta. Dziś becik, rożek jak kto woli. Tkanina ta sama co wczorajsza pościel do łóżeczka więc będzie fajny komplecik. 





Prosty w uszyciu becik, wypełniony jest wkładem. Lamówkę zrobiłam sama zaprasowując pasek materiału, który następnie przyszyłam. Jeśli też się zabieracie za przyszywanie lamówki to radzę wszystko sobie dobrze sfastrygować, aby żadna z warstw nie uciekła.


Dziś po wielkich perturbacjach dotarł do mnie listonosz. Czekałam na list od tygodnia i wreszcie się udało. Jak się dobrze przyjrzeć to na zdjęciach już widać na co czekałam. Tak, tak to metki z logo Kulki Szpulki.
Są śliczne, mało skomplikowane, proste no i takie moje:)

Dziś skończyłam również szycie zamówionych termoforów. Maju, wszystkie już gotowe, oczywiście z meteczką:)







Brak komentarzy: