25 lis 2013

Komin trochę inny

Witajcie w dniu kiedy to świętujemy imieniny Katarzynek:) 

Wszystkim Katarzynom WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO. 

Dla Katarzyny T. szczególne życzenia - aby wreszcie udało jej się spełnić marzenie o własnej maszynie abyśmy mogły razem wkurzać nocą sąsiadów:)

A teraz przejdźmy do porządku dnia dzisiejszego. Ponuro, zimno i wietrznie, ale co tu pisać o pogodzie skoro każdy widzi co za oknem. Dziś kończyłam pracę nad kolejnym Tutorialem, pozostała mi jeszcze obróbka zdjęć dlatego w całości opublikuję go jutro.

Przyznam, że przejadły mi się dziś sówki, kwiatki, kropeczki, paseczki itp. więc zabrałam się za uszycie komina z innej tkaniny, wybrałam czarno-białą bawełnę. Bardzo mi się podoba efekt ostateczny ale muszę jeszcze popracować nad umiejscowieniem metki. Jakoś mi nie pasuje w tym miejscu. Jeśli macie jakiś lepszy pomysł to czekam na komentarze pod postem:)




Brak komentarzy: