27 lis 2013

Wyprawki ciąg dalszy - pierzynka do wózka

Skoro mamy już wybrany wózek, to czas na ciepłą pierzynkę do wózka.
Tego nie było na mojej liście wyprawkowej, ale uważam iż powinno się tam znaleźć. 

Pierzynkę uszyłam z bawełny w sówki oraz zielonego polaru. Poczyniłam również personalizację na kocyku umieszczając na polarze literkę A. W środku pierzynki jest gruba ocieplina, dzięki której będzie zawsze ciepło. 
Do kompletu cieniutka podusia.

 


Dziś też małe święto:) 
Przekroczyłam magiczną granicę 1000 odwiedzin mojego bloga od czasu pierwszego posta tj. 6 listopada. Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie, takie wieści uskrzydlają. 
Z tej okazji będzie na weekend serniczek:) 

Dla tych co nie wiedzą to ja jestem z tych co nie tylko szyciem żyje, ale też pichceniem:)ale o tym będzie innym razem. 











1 komentarz:

Sylwia pisze...

Piękne te Twoje rzeczy, Ewuniu! Muszę wszystko dokładnie pooglądać i złożę zamówienia na "dorosłą" pościel ;)
A ja zapraszam na moją jeszcze ciepłą stronę www.trojmiastobhp.pl