19 lis 2013

Szyjemy wyprawkę

Miało być o wyprawce dla Adasia no to jest. Zabrałam się pełną parą za szycie, zostało mi 8 tygodni więc czas goni. Co powinno znaleźć się w podstawowej wyprawce? Oto moje propozycje:

1. Milutki kocyk
2. Becik
3. Pościel do łóżeczka 
4. Ochraniacz na łóżeczko
5. Organizer na łóżeczko
6. Jakiś miły przytulaczek
7. Śpioszki
8. Kilka miłych pieluszek

czekam na Wasze propozycje, dołączymy je do listy.

Dziś bardzo pracowity dzień, zrealizowałam pozycję nr 3. Z pięknych tkanin z House of Cotton powstała pościel i podusia. Komplet jest dwustronny, z jednej strony sówki, z drugiej kropki. Pierzynka na dole zawiązywana jest na troczki z napisem " It is a boy" :)



Poduszka wypełniona jedynie wkładem - ociepliną. Nie chciałam szyć normalnej poduchy, ponieważ uważam, że tak małe dzieci jej nie potrzebują. Ortopedzi zalecają, aby niemowlęta spały płasko, zatem mini podusia jest cieniutka.





Jeśli podoba Wam się taka pościel i chcielibyście mieć podobną dla swojej pociechy zapraszam do kontaktu e mailowego. Posiadam również inne kolory tkanin, nie tylko dla chłopców:)

Brak komentarzy: